امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 1749
  پرینتخانه » انرژی و پتروشیمی تاریخ انتشار : 22 جولای 2023 - 14:25 | 319 بازدید | ارسال توسط :

قطع برق ۳۰ اداره پرمصرف تهران

ناظریان مدیرعامل شرکت توزیع برق پایتخت گفت: برق ۳۰ دستگاه اجرایی و اداری پرمصرف شهر تهران در آخرین روز تیر قطع شد. همکاری قابل توجه اداره‌های پایتخت در ساعت‌های اوج مصرف در کنار تغییر ساعت اداری، آثار مثبت قابل ملاحظه‌ای در کاهش مصرف برق داشته است. برخی از اداره‌ها نیز با وجود اخطار‌های داده شده توجهی […]

قطع برق ۳۰ اداره پرمصرف تهران

ناظریان مدیرعامل شرکت توزیع برق پایتخت گفت: برق ۳۰ دستگاه اجرایی و اداری پرمصرف شهر تهران در آخرین روز تیر قطع شد. همکاری قابل توجه اداره‌های پایتخت در ساعت‌های اوج مصرف در کنار تغییر ساعت اداری، آثار مثبت قابل ملاحظه‌ای در کاهش مصرف برق داشته است. برخی از اداره‌ها نیز با وجود اخطار‌های داده شده توجهی به مصوبه ابلاغی هیئت دولت نداشته‌اند که به همین علت با اخطار قبلی با قطع انشعاب برق مواجه شده‌اند.

آقای کامبیز ناظریان مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران گفت: ابتدای خرداد امسال، انشعاب برق افزون بر ۳۵۰ مشترک اداری شهر تهران به علت بی‌توجهی به مصوبه هیئت وزیران درباره ضرورت کاهش مصرف برق قطع شده است و رصد روزانه و لحظه‌ای مصرف برق ادارات تهران تا پایان فصل گرما ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: رفتار مصرفی مشترکان همواره یکی از مهمترین مولفه‌های موثر در وضعیت شبکه است و از آن جا که بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی هفته گرمی را پیش رو داریم، از همه مشترکان این شرکت درخواست می‌شود تا با صرفه‌جویی ۱۰ درصدی در مصرف انرژی به ویژه در ساعت اوج مصرف ما را در حفظ پایداری شبکه برق پایتخت همراهی کنند.

ناظریان گفت: همکاری قابل توجه اداره‌های پایتخت در ساعت‌های اوج مصرف در کنار تغییر ساعت اداری، آثار مثبت قابل ملاحظه‌ای در کاهش مصرف برق داشته است. برخی از اداره‌ها نیز با وجود اخطار‌های داده شده توجهی به مصوبه ابلاغی هیئت دولت نداشته‌اند که به همین علت با اخطار قبلی با قطع انشعاب برق مواجه شده‌اند.

نویسنده : تصنا | منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در تصنا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.