امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 1558
  پرینتخانه » مسکن و راه تاریخ انتشار : 18 ژوئن 2023 - 16:33 | 240 بازدید | ارسال توسط :

رفع تعلیق شرکت سفرهای «علی‌بابا»

شرکت سفرهای علی‌بابا صبح امروز، ۲۸ خرداد از رفع کامل تعلیق موقت خود خبر داد. شرکت‌سفرهای علی بابا که در یک هفته گذشته به دلیل فروش بلیت بالاتر از نرخ مصوب تعلیق شده بود، از لغو تعلیق مجوز خود و شروع مجدد بلیت‌فروشی خبر داد. در همین راستا «محمد محمدی‌بخش» رییس سازمان هواپیمایی نیز امروز […]

رفع تعلیق شرکت سفرهای «علی‌بابا»

شرکت سفرهای علی‌بابا صبح امروز، ۲۸ خرداد از رفع کامل تعلیق موقت خود خبر داد. شرکت‌سفرهای علی بابا که در یک هفته گذشته به دلیل فروش بلیت بالاتر از نرخ مصوب تعلیق شده بود، از لغو تعلیق مجوز خود و شروع مجدد بلیت‌فروشی خبر داد.

در همین راستا «محمد محمدی‌بخش» رییس سازمان هواپیمایی نیز امروز اعلام کرده است: بر اساس تعهدی که پایگاه فروش علی بابا به سازمان هواپیمایی داده است رفع تعلیق شد، اما چنانچه تخلفات علی بابا ادامه یابد این بار لغو مجوز خواهد شد.

علی بابا نیز در بیانیه امروز خود اعلام کرده است: در هفته‌های اخیر صنعت حمل‌ونقل هوایی شاهد شدت گرفتن اختلاف نظر میان انجمن شرکت‌های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری درباره میزان افزایش قیمت بلیت پرواز بود. ما در علی‌بابا، در بستر پلتفرم آنلاین خود و در راستای تامین منافع مشتریان در دسترسی به بیشترین خدمات گردشگری، همه پروازهای تعریف شده در سیستم‌های فروش ایرلاین‌ها را فارغ از مرجع قیمت‌گذاری آن‌ها نمایش می‌دادیم. این موضوع سبب دامن‌گیر شدن علی‌بابا، با وجود عدم دخالت در قیمت‌های اعلامی تامین‌کنندگان شد.

پس از مذاکرات انجام شده و شفاف شدن رویه، خود را متعهد می‌دانیم از این پس قیمت‌گذاری سازمان هواپیمایی را به عنوان رگولاتور اصلی رعایت کنیم.

سازمان هواپیمایی از هفته نخست خرداد امسال نسبت به تعلیق مجوز ایرلاین‌ها و شرکت‌های خدمات سفر در صورت گرانفروشی هشدار داده بود.

نویسنده : تصنا | منبع خبر : ایرنا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در تصنا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.