امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 1071
  پرینتخانه » مسکن و راه تاریخ انتشار : 06 آوریل 2023 - 10:12 | 280 بازدید | ارسال توسط :

تسریع روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن با ورود بخش خصوصی

آقای ایرج رهبر گفت: در صورتی که تامین منابع مالی که توسط بخش خصوصی برای ساخت پروژه‌های نضهت ملی مسکن ارائه شده تامین شود شاهد تسریع در روند ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن خواهیم بود. دبیر انجمن انبوه سازان مسکن تهران گفت: ورود بخش خصوصی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن نقش موثری داشته و […]

تسریع روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن با ورود بخش خصوصی

آقای ایرج رهبر گفت: در صورتی که تامین منابع مالی که توسط بخش خصوصی برای ساخت پروژه‌های نضهت ملی مسکن ارائه شده تامین شود شاهد تسریع در روند ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن خواهیم بود.

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن تهران گفت: ورود بخش خصوصی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن نقش موثری داشته و باعث تسریع در روند اجرای پروژه‌ها می‌شود.

به گفته دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران، در صورتی که متقاضیان آورده خود را به موقع پرداخت کنند روند اجرا تسریع می‌شود و البته سازندگان نباید منتظر اقساط و آروده متقاضیان باشند بلکه اگر تسهیلات بانکی تامین شود و بخش خصوصی به این پروژه ورود کند شاهد بهبود روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن خواهیم بود.

او می گوید: مقام معظم رهبری در حوزه مسکن تاکید کرده اند که بخش خصوصی ورود کرده و بر تولید و ساخت وساز مسکن تاکید بسیاری شده است  چرا که باید مسکن تولید شود . با حمایت و کنترل این بازار سازندگان با خیال راحت‌تر و ریسک کمتری می‌توانند به این بازار ورود پیدا کنند.

نویسنده : تصنا | منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در تصنا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.