امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 1916
  پرینتخانه » طلا و ارز تاریخ انتشار : 27 آگوست 2023 - 11:31 | 323 بازدید | ارسال توسط :

مثقال ۹ میلیونی شد / سکه‌های سنگین در کانال پایین‌تر جا خوش کردند

روز گذشته قیمت طلا روند کاهشی داشت. هر مثقال طلا با کاهش ۵۵ هزار تومانی به کانال ۹ میلیونی برگشت و با رقم ۹ میلیون و ۹۶۶ هزار تومان مبادله شد. بازی طلا و سکه با قیمت، در کانال‌های بالا و پایین بیش از ۱۰ روز است که در بازار طلا پایدار است. این چرخش قیمتی متاثر […]

مثقال ۹ میلیونی شد / سکه‌های سنگین در کانال پایین‌تر جا خوش کردند

روز گذشته قیمت طلا روند کاهشی داشت. هر مثقال طلا با کاهش ۵۵ هزار تومانی به کانال ۹ میلیونی برگشت و با رقم ۹ میلیون و ۹۶۶ هزار تومان مبادله شد.

بازی طلا و سکه با قیمت، در کانال‌های بالا و پایین بیش از ۱۰ روز است که در بازار طلا پایدار است. این چرخش قیمتی متاثر از نوسانات قیمت دلار و اخبار سیاسی است، که بازارهای مالی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

روز گذشته قیمت طلا و سکه با کاهش‌های ۵۰ تا ۲۵۰ هزار تومانی بار دیگر در روند نزولی قرار گرفتند. قیمت سکه در هفته‌های اخیر در بالانس حرکتی میان دو کانال ۲۷ و ۲۸ میلیونی نوسان داشت.

در جدول زیر قیمت طلا و انواع قطعات سکه را در لحظه گشایش بازار امروز مشاهده می‌کنید.

جدول قیمت طلا و انواع قطعات سکه

جدول قیمت طلا و انواع قطعات سکه

کارشناسان اقتصادی معتقدند قیمت سکه به‌عنوان متری برای بازار فلز زرد به تبعیت از اخبار مساعد سیاسی می‌تواند تا محدوده قیمتی ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی نیز پایین بیاید.

فعالان بازار فلز زرد کاهش روز گذشته را نیز متاثر از اخبار سیاسی ‌دانستند که امید به رفع تحریم‌ها و توافق را در میان معامله‌گران افزایش داده است. دیروز گزارش بلومبرگ در مورد توافقات نانوشته ایران و آمریکا درباره بالا رفتن میزان فروش نفت ایران در پنج سال گذشته ریتم نزولی به بازارهای مالی داد.

گفتنی است قیمت طلای جهانی روز گذشته افزایش محدودی داشت و با رقم ۱۹۱۴ دلاری معامله شد.

بازی سکه‌های سنگین با قیمت

دیروز چهارم شهریور قیمت سکه امامی با کاهش ۲۴۷ هزار تومانی به کانال ۲۷ میلیونی برگشت و با قیمت ۲۷ میلیون و ۷۵۲ هزار تومان معامله شد. همچنین قیمت سکه بهار ۲۱۶ هزار تومان کاهش داشت و این مقدار افت باعث تغییر کانال این قطعه شد. روز گذشته سکه بهار با رقم ۲۴ میلیون و ۸۸۹ هزار تومان مبادله شد.

دیروز نیم‌سکه کاهش ۱۰۰ هزار تومانی داشت و با قیمت ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز ۵۰ هزار تومان ارزان شد. این قطعه با قیمت ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی معامله شد.

روز قبل سکه گرمی ۵۰ هزار تومان ارزان شد. این قطعه با قیمت پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد.

مثقال ۹ میلیونی شد

روز گذشته قیمت طلا روند کاهشی داشت. هر مثقال طلا با کاهش ۵۵ هزار تومانی به کانال ۹ میلیونی برگشت و با رقم ۹ میلیون و ۹۶۶ هزار تومان مبادله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز کاهش ۱۲ هزار و ۲۰۰  تومانی داشت و با قیمت دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد. طلای دست دوم نیز به قیمت دو میلیون ۲۷۰ تومان رسید.

در چهارمین روز شهریور حباب سکه در تمام قطعات کاهشی بود. حباب سکه امامی با ۱۳۸ هزار تومان پرچمدار بیشترین افت بود. حباب سکه بهار ۸۴ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۴۲ هزار تومان، ربع ۲۱ هزار تومان و سکه گرمی ۳۵ هزار تومان کاهش داشتند.

نویسنده : تصنا | منبع خبر : تجارت نیوز
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در تصنا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.