امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 1048
  پرینتخانه » کشاورزی و دام تاریخ انتشار : 03 آوریل 2023 - 16:14 | 285 بازدید | ارسال توسط :

افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی گندم

آقای علیقلی ایمانی گفت: اکنون برداشت گندم از استان های سیستان و بلوچستان، بوشهر و شیراز آغاز شده و پیش بینی می شود که میزان برداشت و خرید نسبت به سال قبل بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است. مدیرعامل بنیاد گندمکاران گفت: آمارها حاکی از آن است که میزان برداشت و خرید تضمینی گندم […]

افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی گندم

آقای علیقلی ایمانی گفت: اکنون برداشت گندم از استان های سیستان و بلوچستان، بوشهر و شیراز آغاز شده و پیش بینی می شود که میزان برداشت و خرید نسبت به سال قبل بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل بنیاد گندمکاران گفت: آمارها حاکی از آن است که میزان برداشت و خرید تضمینی گندم نسبت به سال قبل بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است.

به گفته او، با توجه به شرایط بارش. وضعیت اکثر استان ها نسبت به سال قبل بهتر است و همواره امیدواریم با اصلاح قیمت، گندم تولیدی به سمت خوراک دام و طیور یا قاچاق نرود.

ایمانی ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که تولید گندم به ۱۲ میلیون تن و خرید تضمینی به ۸ میلیون تن برسد که با این وجود در بحث نان مردم خودکفا خواهیم شد.

مدیرعامل بنیاد ملی گندمکاران گفت: با توجه به افزایش هزینه های تولید، اصلاح قیمت خرید تضمینی امری ضروری است، اما تا زمان اعلام نهایی نمی توان نرخی اعلام کرد.

نویسنده : تصنا | منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در تصنا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.