امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445

پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر :

وال استریت به شدت سقوط کرد

به دلیل هشدار اپل برای کاهش درآمد این شرکت، منجر به وحشت از کاهش فعالیت کارخانجات آمریکا و کند شدن اقتصاد جهان شد،که باعث سقوط شدید وال استریت شد .

05 ژانویه 2019
پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر :

سال ۲۰۱۸، بدترین سال بازار سهام آمریکا

در سال 2018 بازارهای بورس آمریکا متاثر از سیاست های دولت دونالد ترامپ و برخی عوامل بین المللی با از دست دادن میلیاردها دلار سرمایه ، بدترین سال را در یک دهه گذشته تجربه کردند.

02 ژانویه 2019
با پیگیری های انجام شده در گمرک و وزارت صنعت

از هفته آینده، ترخیص ۱۳ هزار خودروی دپو شده

با صدور مجوز درخواست شده در شورای عالی هماهنگی اقتصادی از هفته آینده فرایند ترخیص و رفع مشکل 13 هزار خودرودپو شده در گمرکات کشور آغاز شود. گرانی خودرو در ماههای اخیر یکی از مشکلات مهم بازار خودرو در کشور بوده که ازاد سازی واردات 13 هزار دستگاه خودرو دپو شده در گمرکات میتواند زمینه ساز کاهش قیمت و همچنین وصول درآمد حداقل 1500 میلیارد تومانی برای گمرک باشد.

02 ژانویه 2019
پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر :‌

مهیا شدن زمینه مبادلات بانکی بین ایران و هند

سفیر هند در ایران و رئیس کل بانک مرکزی طی جلسه ای با ارزیابی آخرین وضعیت روابط تجاری و بانکی میان دو کشور از آماده شدن زمینه مبادلات مالی بین دو کشور خبر دادند.

01 ژانویه 2019
بانک مرکزی خبر داد :

کاهش ۶۱٫۷ درصدی حجم معاملات مسکن در تهران

بررسی توزیع تعداد واحدهای مسکونی معامله شده در شهر تهران به تفکیک عمر بنا در آذر ۹۷ حاکی از آن است که از مجموع ۶ هزار و ۸۱۴ واحد مسکونی معامله شده واحدهای تا ۵ سال ساخت با سهم ۴۳٫۴ درصد، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند، سهم مذکور در مقایسه با آذرماه سال […]

29 دسامبر 2018