امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 652
  پرینتخانه » اقتصاد کلان, کشاورزی و دام تاریخ انتشار : 16 ژانویه 2019 - 0:07 | 1458 بازدید | ارسال توسط :
حدود 30 تن گوشت گرم گوسفندی از کشور

محموله گوشت هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ امحا شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید مجید موسوی با اشاره به اینکه در هواپیمای باری 733 که روز دوشنبه سقوط کرد، حدود 30 تن گوشت گرم گوسفندی از کشور قرقیزستان به مقصد البرز حمل می شد، گفت: در اثر حادثه ای که ایجاد شد هواپیما سقوط کرد و ...
محموله گوشت هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ امحا شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید مجید موسوی با اشاره به اینکه در هواپیمای باری ۷۳۳ که روز دوشنبه سقوط کرد، حدود ۳۰ تن گوشت گرم گوسفندی از کشور قرقیزستان به مقصد البرز حمل می شد، گفت: در اثر حادثه ای که ایجاد شد هواپیما سقوط کرد و بلافاصله در محل حادثه حضور پیدا کردیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز افزود: هدف از این حضور آن بود که بر مقدار گوشتی که در حادثه وجود داشت، نظارت کنیم و تمامی لاشه های گوسفند به وسیله هفت دستگاه کامیون جمع آوری شد و به محلی که قبلا تعیین شده بود حمل و دفع و به وسیله آهک نیز پوشیده شد زیرا این گوشت ها دیگر قابل استفاده نبود و در این کار نیز مدیر کل دامپزشکی استان البرز نظارت داشت.

وی اضافه کرد: حتی یک لاشه گوسفند نیز از این حادثه قابل استفاده نبود زیرا بخش زیادی از آنها سوخته بود و با توجه به وظیفه قانونی جهاد کشاورزی، اقدام به دفع آن لاشه ها کردیم.

موسوی درباره ورود گوشت گوسفند بیان کرد: این گوشت ها نه توسط جهاد کشاورزی بلکه توسط بخش خصوصی از کشور قرقیزستان خریداری شده بود و قرار بود وارد فرودگاه کرج شود و سپس از آنجا به وسیله هدایت شرکت پشتیبانی امور دام کشور و استان البرز توزیع شود که متاسفانه این حادثه افتاد.

| منبع خبر : تسنیم
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در تصنا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.