امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 1240
  پرینتخانه » خودرو تاریخ انتشار : 01 می 2023 - 13:59 | 295 بازدید | ارسال توسط :

فروش کامیون امپاور در بورس کالا

اولین مرحله فروش کشنده امپاور در بورس کالا ویژه سال ۱۴۰۲، فردا، سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه، برگزار می‌شود. برای این مرحله، متقاضیان ثبت‌نام امپاور در بورس کالا فقط امکان خریداری امپاور BD500 را دارند. ششمین مرحله ثبت‌نام کشنده امپاور بهمن دیزل در بورس کالا، فردا، سه‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، برگزار می‌شود. در این مرحله، متقاضیان می‌توانند […]

فروش کامیون امپاور در بورس کالا

اولین مرحله فروش کشنده امپاور در بورس کالا ویژه سال ۱۴۰۲، فردا، سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه، برگزار می‌شود. برای این مرحله، متقاضیان ثبت‌نام امپاور در بورس کالا فقط امکان خریداری امپاور BD500 را دارند.

ششمین مرحله ثبت‌نام کشنده امپاور بهمن دیزل در بورس کالا، فردا، سه‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، برگزار می‌شود. در این مرحله، متقاضیان می‌توانند کشنده امپاور BD500 را با مدل ۱۴۰۲ خریداری کنند. جزئیات قیمت کامیون کشنده امپاور در بورس کالا، مطابق جدول زیر اعلام شده است:
امپاور

همان‌طور که در جدول بالا مشخص است در این طرح ۱۳۰ دستگاه امپاور ۵۰۰ با قیمت پایه چهار میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان و با احتساب مالیات ۹ درصدی و هزینه جانبی ۱۳٫۷ میلیون تومانی در بورس کالا عرضه می‌شود. تاریخ تحویل این کشنده‌ها سه ماهه است و تا ۱۲ تیر ۱۴۰۲ به دست خریداران می‌رسد.

در آخرین عرضه این محصول که اسفند ماه انجام شد، قیمت پایه آن سه میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان بود و با قیمت نهایی چهار میلیارد و ۹۶۸ میلیون تومان به دست مصرف‌کنندگان رسید.

مشخصات امپاورهای عرضه‌شده

بر اساس بخشنامه فروش کشنده امپاور، تمامی خودروها مجهز به کولر درجا و کیت ADR جهت حمل کالای خطرناک هستند. همچنین صدور سند و شماره‌گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود.

نویسنده : تصنا | منبع خبر : تجارت نیوز
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در تصنا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.