امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 1019
  پرینتخانه » خودرو تاریخ انتشار : 16 مارس 2023 - 10:16 | 285 بازدید | ارسال توسط :

تکذیب تصویب افزایش ۷۰ درصدی قیمت خودرو

 به دنبال انتشار مطالبی به نقل از معاون حمل و نقل وزارت صمت مبنی بر افزایش ۳۰ تا ۷۰ درصدی قیمت خودرو در سال آینده، وزارت صمت اعلام کرد: انتساب تصویب افزایش ۳۰ تا ۷۰ درصدی قیمت خودرو به وزارت صمت کاملا نادرست است. انتساب تصویب افزایش ۳۰ تا ۷۰ درصدی قیمت خودرو به وزارت […]

تکذیب تصویب افزایش ۷۰ درصدی قیمت خودرو

 به دنبال انتشار مطالبی به نقل از معاون حمل و نقل وزارت صمت مبنی بر افزایش ۳۰ تا ۷۰ درصدی قیمت خودرو در سال آینده، وزارت صمت اعلام کرد: انتساب تصویب افزایش ۳۰ تا ۷۰ درصدی قیمت خودرو به وزارت صمت کاملا نادرست است.

انتساب تصویب افزایش ۳۰ تا ۷۰ درصدی قیمت خودرو به وزارت صمت کاملا نادرست است، زیرا اساسا این وزارتخانه مسئول تعیین قیمت خودرو نیست و این موضوع برعهده شورای رقابت است.

آنچه معاون وزیر صمت در نشست خبری ذکر کرده، درباره این بوده که طبق قانون، شورای رقابت مسئول تعیین قیمت خودرو‌های داخلی است و این شورا در حال بررسی قیمت خودرو‌ها است و وزارت صمت نیز منتظر اعلام نظر شورای رقابت است.

معاون وزیر صمت در این نشست، احتمالی را درباره تصمیم شورای رقابت برای افزایش قیمت خودرو‌ها بیان کرد و در پاسخ به خبرنگاران مثال ارقام درصدی را زد و این به‌معنای تصویب چنین ارقامی نیست و اساسا وزارت صمت مسئول تعیین قیمت خودرو نیست و این مساله بر عهده شورای رقابت است.

نویسنده : تصنا | منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در تصنا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.