امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 1411
  پرینتخانه » خودرو تاریخ انتشار : 28 می 2023 - 9:07 | 200 بازدید | ارسال توسط :

برخی از بانک‌ها هنوز بخشی از اطلاعات را ارسال نکرده‌اند / انتخاب ۵ اولویت خودرویی

مهدی تقدسی ، درباره برخی سوالات مطرح شده از سوی متقاضیان و اینکه برخی از آنها حساب خود را در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت وکالتی نکردند یا اطلاعات از بانک به سامانه نرسیده که افراد اجازه ورود به سامانه را پیدا کنند، اظهار کرد: بانک‌ها اجازه داشتند از ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت حساب‌ها […]

برخی از بانک‌ها هنوز بخشی از اطلاعات را ارسال نکرده‌اند / انتخاب ۵ اولویت خودرویی

مهدی تقدسی ، درباره برخی سوالات مطرح شده از سوی متقاضیان و اینکه برخی از آنها حساب خود را در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت وکالتی نکردند یا اطلاعات از بانک به سامانه نرسیده که افراد اجازه ورود به سامانه را پیدا کنند، اظهار کرد: بانک‌ها اجازه داشتند از ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت حساب‌ها را وکالتی و بلوکه کنند، اما برخی تخلف و خارج از این بازه زمانی حساب‌های متقاضیان را بلوکه کردند. در اصل برخی از بانک‌ها زودتر از تاریخ تعیین شده شروع به وکالتی و بلوکه کردن حساب‌ها کردند که این موضوع در سامانه بررسی می‌شود.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو درباره مشکل افرادی که همچنان نمی‌توانند وارد سامانه شوند،گفت: برخی از بانک‌ها هنوز بخشی از اطلاعات را ارسال نکرده‌اند، که این موضوع به آنها اعلام شده تا امروز دوباره اطلاعات باقی مانده را ارسال کنند و افرادی که هنوز اطلاعاتشان به سامانه نرسیده بتوانند فردا ثبت نام خود را انجام دهند.

به گفته وی در حال حاضر همه کسانی که ۲۹ اردیبهشت حساب‌های خود را وکالتی و بلوکه‌ کردند و اطلاعات آنها از بانک ارسال شده باشد، مجاز به ثبت نام در سامانه هستند.

تقدسی با بیان اینکه تاکنون یک میلیون نفر در سامانه ثبت نام کردند، گفت: بهتر است متقاضیان هر پنج انتخاب خود را بر اساس اولویت تعیین کنند.

وی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر سامانه اختلال ندارد، درباره مشکل ثبت نام افرادی که از طرح فروش قبلی انصراف دادند، تصریح کرد: بیشتر مشکل این افراد این است که حساب خود را در زمان تعیین شده بلوکه نکردند. برخی از افرادی که در طرح قبلی حضور داشتند، فکر می‌کردند بانک حساب قبلی آنها را ارسال می‌کند و برای وکالتی کردن اقدام نکردند.

مدیر سامانه یکپارچه خودرو در پایان با بیان اینکه برخی از بانک‌ها هنوز بخشی از اطلاعات را ارسال نکرده‌اند، گفت: این موضوع به بانک‌ها اعلام شده تا امروز دوباره اطلاعات باقی مانده را ارسال کنند و افرادی که هنوز اطلاعاتشان به سامانه نرسیده بتوانند فردا ثبت نام خود را انجام دهند.

نویسنده : تصنا | منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در تصنا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.