امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 454
  پرینتخانه » انرژی و پتروشیمی, خودرو تاریخ انتشار : 29 دسامبر 2018 - 21:08 | 1286 بازدید | ارسال توسط :
رییس اتحادیه فروشندگان تایر، روغن، فیلتر، پنچرگیران و فیلترسازان

به ثبات رسیدن قیمت تایر در بازار/افزایش ۳۰درصدی قیمت روغن موتور

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان تایر، روغن، فیلتر، پنچرگیران و فیلترسازان در گفت و گو با خبرنگار خودروکار، بازار تایر وضعیت مناسبی پیدا کرده و به ثبات رسیده است.اکنون قیمت بازار با قیمت دولتی ۳۰ تومان اختلاف دارد. افزایش قیمت ها در کارخانه سبب شده تا محصولات خود را به بازار عرضه کنند و توزیع […]

به ثبات رسیدن قیمت تایر در بازار/افزایش ۳۰درصدی قیمت روغن موتور

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان تایر، روغن، فیلتر، پنچرگیران و فیلترسازان در گفت و گو با خبرنگار خودروکار، بازار تایر وضعیت مناسبی پیدا کرده و به ثبات رسیده است.اکنون قیمت بازار با قیمت دولتی ۳۰ تومان اختلاف دارد. افزایش قیمت ها در کارخانه سبب شده تا محصولات خود را به بازار عرضه کنند و توزیع تایر در بازار سبب شده تا در بازار این محصول کاهش قیمت داشته باشد و اکنون در بازار تقاضا هم نیز کاهش یافته است.

او نیز درباره بازار روغن موتور بیان کرد: اخیرا قیمت روغن موتور نیز در بازار افزایش یافته بود که با هماهنگی هایی که با کارخانه ها شده مقرر شده توزیع محصولات خود به بازار را شروع کنند. علت عرضه نشدن محصولات این شرکت ها به بازار پایین بودن قیمت آن ها است و عدم عرضه محصولات سبب افزایش قیمت روغن در بازار است. در بازار قیمت روغن به علت نبود عرضه ۲۵ الی ۳۰ درصد با افزایش قیمت رو به رو شده است.

سعادتی نژاد در مورد بازار فیلتر خودرو نیز بیان کرد: تولید فیلتر خودرو به علت افزایش قیمت مواد اولیه کاهش یافته است.اکنون فیلتر خودروها در بازار با افزایش قیمت مواجه نشده است اما اگر روند کاهش تولید همچنان ادامه پیدا کند قیمت آن نیز افرایش پیدا خواهد کرد.

او ادامه می دهد: تابه امروز تولید داخل کفاف بازار را می داد و بازار لنگ فیلترهای وارداتی نبوده است اما اگر کاغذ و مواد اولیه تولید فیلتر وارد شود تولید آن افزایش خواهد یافت و نیاز بازار را نیز تامین می کند و در این زمینه به مشکل برنخواهیم خورد.

| منبع خبر : خودروکار
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در تصنا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.