امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 1092
  پرینتخانه » طلا و ارز تاریخ انتشار : 10 آوریل 2023 - 10:57 | 289 بازدید | ارسال توسط :

احتمال صعود مجدد طلا وجود دارد؟

حاجی‌احمدی عنوان کرد: در هفته گذشته شاهد انتشار گزارش فرصت‌های شغلی ایالات متحده بودیم، به گونه‌ای که شاخص JOLTS برای اولین بار از می ۲۰۲۱ به زیر ۱۰ میلیون رسید و بین فعالان بازار دیدگاه عقب‌نشینی فدرال رزرو از سیاست‌های انقباضی پس از یک مرحله دیگر افزایش نرخ بهره را تقویت کرد. انس جهانی طلا […]

احتمال صعود مجدد طلا وجود دارد؟

حاجی‌احمدی عنوان کرد: در هفته گذشته شاهد انتشار گزارش فرصت‌های شغلی ایالات متحده بودیم، به گونه‌ای که شاخص JOLTS برای اولین بار از می ۲۰۲۱ به زیر ۱۰ میلیون رسید و بین فعالان بازار دیدگاه عقب‌نشینی فدرال رزرو از سیاست‌های انقباضی پس از یک مرحله دیگر افزایش نرخ بهره را تقویت کرد.

انس جهانی طلا در هفته گذشته در بازه قیمتی ۱,۹۵۰ دلار تا سطح ۲,۰۳۰ دلار در نوسان بود و در نهایت در قیمت ۲۰۰۷ دلار هفته را به پایان رساند. آیا طلا می‌تواند رالی صعودی دیگری را آغاز نماید؟

ابراهیم حاجی‌احمدی، تحلیلگر بازارهای مالی، به بررسی روند قیمت انس جهانی طلا و رویدادهای اخیر و پیش‌روی بازار انس جهانی پرداخته است.

این تحلیلگر بازارهای مالی افزود: داده‌های مرتبط با اشتغال بخش خصوصی (ADP) و شاخص مدیران خرید (PMI) در هر دو بخش تولید و خدمات که توسط موسسه ISM منتشر می‌شود، هر دو کمتر از انتظارات بازار بودند. این موارد به عنوان محرک‌های اثرگذار باعث کاهش بازده اوراق خزانه‌داری امریکا و نوسانات مثبت انس جهانی طلا و تضعیف ایندکس دلار شدند.

نویسنده : تصنا | منبع خبر : تجارت نیوز
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در تصنا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.