امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 880
  پرینتخانه » خودرو تاریخ انتشار : 16 فوریه 2023 - 10:32 | 284 بازدید | ارسال توسط :

آغاز پیش فروش محصولات سایپا

سایپا به مناسبت مبعث پیامبر، پیش فروش محصولات خود را به مدت ۳ روز از هفته آینده آغاز میکند. سایپا پیش فروش خود را برای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت آغاز می‌کند. مشتریان از ساعت ۱۰ صبح سه شنبه ۲ اسفند در صورتی که مطابق فرآیند ذیل دارای حساب وکالتی و موجودی […]

آغاز پیش فروش محصولات سایپا

سایپا به مناسبت مبعث پیامبر، پیش فروش محصولات خود را به مدت ۳ روز از هفته آینده آغاز میکند. سایپا پیش فروش خود را برای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت آغاز می‌کند.

مشتریان از ساعت ۱۰ صبح سه شنبه ۲ اسفند در صورتی که مطابق فرآیند ذیل دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت‌های این بخشنامه باشند، می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به آدرس com.iranecar.saipa://https، پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند. الزم به ذکر است متقاضیانی امکان ثبت نام را خواهند داشت که تا ساعت ۱۳ دوشنبه اول اسفند کلیه فرآیند‌های اعلام شده در این خصوص را تکمیل نمایند.

همچنین امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت ۱۰ صبح سه شنبه ۲ اسفند به مدت ۳ روز جهت متقاضیان محترم این طرح فراهم است و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیست.

همچنین در این طرح ساینا S دوگانه سوز به قیمت۱/۱۴۲/۵۰۰/۰۰۰ کوئیک مدل GX  ۱/۱۲۶/۵۰۰/۰۰۰ ،کوئیک R اتوماتیک ۱/۴۸۶/۷۵۰/۰۰۰کوئیک R مدل  GXوکوئیک R مدل GX  ۱/۱۷۶/۲۳۰/۰۰۰ است.

گفتنی است در این پیش فروش تمامی مبالغ علی الحساب است و زمان تحویل خودروها ۱ ساله است.

نویسنده : تصنا | منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در تصنا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.